loading...
کسب و کار
نیلوفر رضایی بازدید : 39 شنبه 30 شهریور 1398 نظرات (0)

اگر به راه‌اندازی شرکت نوپا تمایل دارید با نگاهی به دلایل زیر می‌توان زنگ‌خطرهای شکست استارتاپ‌ها را درک کرد. از میان دلایل برتر شکست استارتاپ‌ها، تنها دو دلیل به کمبود سرمایه و مسائل مشابه مرتبط بود. البته، چنین نتیجه‌ای دوراز انتظار نبود و بسیاری از کارشناسان باتجربه‌ی کسب‌وکار اعتقاد دارند پول را نمی‌توان در اولویت‌های اول برای فرار از شکست استارتاپ در نظر گرفت. طبق تعریف، کسب‌وکار تلاش گروهی از انسان‌ها برای ارتباط با انسان‌های دیگر است. موفقیت در محصولات، فناوری، مدل‌های کسب‌وکار، سرمایه‌گذاری و همه‌ی مسائل دیگر، تابعی از انتخاب و جمع‌شدن گروهی از انسان‌های صحیح هستند. درنتیجه، موفقیت کسب‌وکار بیش از هرچیز به افراد وابسته می‌شود؛ افرادی که در داخل و خارج (مشتریان) کسب‌وکار قرار دارند.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار رادین مطالع کنید 
نیلوفر رضایی بازدید : 35 شنبه 30 شهریور 1398 نظرات (0)

روش ساده نصب اینستاگرام در ویندوز با شبیه ساز Nox App Player :این شبیه ساز جزو بهترین و جدید ترین ابزار های شبیه سازی اینستاگرام روی کامپیوتر های خانگی به حساب می آید . نام این نرم افزار بسیار کاربردی که برای ویندوز ارائه شده است، نرم افزار شبیه ساز Nox App Player است . Nox App Player جزو برترین نرم افزار های شبیه سازی اندروید در دنیا به حساب می اید کار با آن نسبت به سایر نرم افزار های شبیه ساز بسیار ساده است . نرم افزار مذکور ۲۵۰ مگابایت حجم دارد که بسیار آسان به سیستم عامل ویندوز شما نصب خواهد شد . با نصب این نرم افزار کاربردی به سیستم عامل ویندوزتان می توانید بهترین شبیه ساز را در سیستمان داشته باشید و هر اپلیکیشن اندرویدی را که می خواهید به سیستمتان نصب نمایید.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار رادین مطالع کنید 
نیلوفر رضایی بازدید : 35 شنبه 30 شهریور 1398 نظرات (0)

ایجاد محتوی جذاب با موشن گرافیک! اگر به دنبال ایجاد محتوای جذاب هستید که مخاطبان مورد نظر خود را مجبور به واکنش کند، سفارش یک موشن گرافیک یا انیمیشن تبلیغاتی قطعا مناسب شما خواهد بود. یا این روش جذاب و مختصر توانایی و پیام برند خود را در قالب یک انیمیشن بیان کنید ، جای تعجب نیست که این نوع ارتباطات تبدیل به یکی از بزرگترین روند تبلیغات در فضای دیجیتال شده است.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار رادین مطالعه کنید 

نیلوفر رضایی بازدید : 63 دوشنبه 25 شهریور 1398 نظرات (0)

سئو (SEO) ، که به عنوان بهینه سازی برای موتورهای جستجو شناخته می شود، روش به دست آوردن ترافیک بیشتر از نتایج جستجو آزاد، رایگان، طبیعی و یا سرمقاله در موتورهای جستجو است. اساسا این تکنیکی است، که به موتورهای جستجو کمک می کند؛ تا وب سایت شما را در پاسخ به پرسش و جستجو، در رتبه بندی بسیار بالاتر از میلیون ها وب سایت متمایز دیگر قرار دهد. بنابراین سئو به خوبی به شما در گرفتن ترافیک بیشتر  از موتورهای جستجو کمک می کند.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار رادین مطالعه کنید 
نیلوفر رضایی بازدید : 35 دوشنبه 25 شهریور 1398 نظرات (0)

رفتار سازمانی (OB) مطالعه نحوه ارتباط افراد درون گروهها است. به طور معمول این مطالعه در تلاش برای ایجاد سازمان های کارآمدتر کسب و کار است. ایده اصلی مطالعه رفتار سازمانی این است که رویکردی علمی می تواند برای مدیریت کارگران اعمال شود.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار رادین مطالعه کنید 
نیلوفر رضایی بازدید : 30 دوشنبه 25 شهریور 1398 نظرات (0)

این روزها یادگیری سریع زبان برای همه‌ی ما اهمیت زیادی دارد و همه دوست داریم در کمترین زمان ممکن زبان مورد نیاز خود را یاد بگیریم. پاسخ این سوال که “چگونه میتوانم در عرض ۲-۳ ماه، انگلیسی روان صحبت کنم؟” کلید مشکل بسیاری از ماست. در این نوشته نتیجه جدیدترین تحقیقات چندین ساله از معتبرترین موسسه زبان دنیا یعنی افورتلس را برای شما بازگو می کنیم و همزمان با تغییرات، این مقاله به روز می شود.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار رادین مطالعه کنید 
نیلوفر رضایی بازدید : 30 دوشنبه 25 شهریور 1398 نظرات (0)

 

بدون شک برای حضور داشتن و دوام آوردن در دنیای دیجیتال، توانایی جستجوی پیشرفته یکی از ضروریات است. به عبارت دیگر، برای مشارکت بیشتر در زندگی دیجیتالیِ امروزی، باید از دو توانایی غافل نشویم:

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار رادین مطالعه کنید 

نیلوفر رضایی بازدید : 27 دوشنبه 25 شهریور 1398 نظرات (0)

در مقاله قبلی به توصیه هایی برای اموختن زبان پرداختیم. حا‌ل در اینجا می‌خواهیم بگوییم که چگونه می‌توانیم سریعتر زبان بیاموزیم. برای آموختن سریعتر زبان باید روزانه به مرور آموخته‌هایتان بپردازید و از حواس پنجگانه‌ی خود استفاده کنید.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار رادین مطالعه کنید 
نیلوفر رضایی بازدید : 32 دوشنبه 25 شهریور 1398 نظرات (0)

کسب و کار خانگی از نظر بسیاری از مردم به معنای خواب کامل و استراحت طولانی و حتی کار کردن با پیژامه می باشد. در صورتی که با وجود انعطاف پذیری این نوع کسب وکار , هنوز کسب وکاری حرفه ای محسوب شده و نیازمند رفتار حرفه ای نیز می باشد.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار رادین مطالعه کنید 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 216
  • بازدید سال : 1,174
  • بازدید کلی : 4,497