loading...
کسب و کار
نیلوفر رضایی بازدید : 69 یکشنبه 14 مهر 1398 نظرات (0)

هر فردی در حیطه‌ی فعالیت کسب و  کار  خود دارای مهارت  کسب و کارهای آنلاین ویژه‌ای است و همه‌ی کسب و کار خانگی ما می‌توانیم هنگام نیاز، از کلینیک کسب و کار رادین مهارت‌های یکدیگر بهره ببریم. پس سعی کنید رفتارتان با همه‌ی همکاران‌تان متواضعانه‌، همراه با محبت و احترام باشد. این رویه بیش ازکسب و کار جدید  آنچه فکرش را می‌کنید، قدرتمند است و می‌تواند خوشنامی شما را بیش‌ازپیش افزایش بدهد. از طرفی سعی کنید از کارمندانی که رفتار مناسبی ندارند و به دیگران بی‌احترامی می‌کنند، فاصله بگیرید.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار مطالعه کنید 
نیلوفر رضایی بازدید : 38 یکشنبه 14 مهر 1398 نظرات (0)

یادتان باشد جایی که شما کارکسب و  کار  می‌کنید، ممکن است یک کسب‌‌وکارکسب و کارهای آنلاین شخصی، بیمارستان، یک اداره‌ی دولتی یا حتی یک فروشگاه خرده فروشی کوچک باشد، اما کسب و کار خانگی زمین بازی نیست! مگر اینکه کارمند یک مجموعه‌ی ورزشی یا سرپرست یک زمین بازی باشید. پس یادتان کلینیک کسب و کار رادین  باشد کارمندِ هر جایی که هستید، داشتن اخلاق حرفه ای مهم‌ترین رُکن کسب و کار جدید  موفقیت شماست.

 

مطمئن باشید هم ارباب‌رجوع و هم کارکنان، تفاوت بین یک کارمند شوخ‌طبع و فردی که تلاش می‌کند فریب‌شان بدهد را به‌خوبی می‌فهمند. منظورم از کارمند شوخ، کسی است که شخصیت مثبتی دارد و البته همیشه هم لبخند بر لب دارد. خودتان هم حتما تابه‌حال با چنین افرادی برخورد داشته‌اید و تفاوت بین این افراد و سایرین را متوجه شده‌اید. این افراد انرژی خوبی دارند و حال شما را خوب می‌کنند. اخلاق حرفه‌ای چیزی است که فرسنگ‌ها از فریب فاصله دارد و تضمین‌کننده‌ی موفقیت شما در حیطه‌ی کاری‌تان است.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار مطالعه کنید 
نیلوفر رضایی بازدید : 44 یکشنبه 14 مهر 1398 نظرات (0)

دوستان عزیزم هرکسب و  کار شغلی سختی‌های خودش را داردکسب و کارهای آنلاین  . پس خواه شغل‌تان خسته‌کننده و کسب و کار خانگی کم‌درآمد است و خواه دشوار و پُردرآمد، بهتر است کارتان را خوب یاد بگیرید. پیشرفت در یک کار معمولا با توانایی و انگیزه‌ی فرد برای انجام آن، وفاداری فرد کلینیک کسب و کار رادین به محل کارش، ظرفیت و استعداد کسب و کار جدید آن کارمند و میزان تحصیلات او رابطه‌ی مستقیم دارد. وقتی کسی نمی‌داند چگونه باید در شغلش پیشرفت کند یا نمی‌تواند کارش را به بهترین نحو انجام بدهد، بهترین کار این است که به‌جای بهانه‌تراشی برای کم‌کاری‌هایش، سراغ شغل دیگری برود تا بتواند در آن شغل احساس بهتر و پیشرفت قابل ملاحظه‌تری داشته باشد.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار مطالعه کنید 

نیلوفر رضایی بازدید : 34 یکشنبه 14 مهر 1398 نظرات (0)

وقتی مورد انتقاد قرار کسب و  کار  می‌گیرید، در واقع نقاط ضعف‌  کسب و کارهای آنلاین  و اولویت‌های کاری‌تان به شما یادآوری می‌شوند. اگر رئیس یا یکی از همکاران‌تان به‌نحوی آزاردهنده  کسب و کار خانگی شما را مورد انتقاد قرار می‌دهند، به‌سرعت عکس‌العمل نشان ندهید چون همه‌چیز خراب‌تر می‌شود. هوشمندانه‌ترین حرکت در کلینیک کسب و کار رادین این موقعیت این است که اجازه بدهید هردو نفرتان آرام‌ترکسب و کار جدید  شوید، سپس با هم صحبت کنید.

دوستان عزیزم لازم نیست احساسات‌تان را مخفی کنید اما در عین حال طوری رفتار کنید که فرد موردنظر متوجه حسن نیت شما برای حل مشکل بشود. به او بگویید می‌خواهید مسئله حل شود و دوست دارید همان‌گونه که او از شما توقع دارد، آن کار را پیش ببرید.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار مطالعه کنید 
نیلوفر رضایی بازدید : 61 یکشنبه 14 مهر 1398 نظرات (0)

کارمند نمونه بودن  کسب و  کار مانند این است که کسب‌وکار شخصی  کسب و کارهای آنلاین خودتان را داشته باشید، کسب‌وکاری با کمترین ریسک و مشتری‌های محدود. شما به‌عنوان کارمند، روی چیزی تمرکز می‌کنید که مشتریان کسب و کار خانگی  اصلی‌تان یعنی کارفرما، مدیر ارشد یا سرپرست‌تان از شما توقع دارند. در کلینیک کسب و کار رادین  واقع یک کارمند نمونه آموزش می‌بیند و خودش را وقف وظایفش می‌کند. از  کسب و کار جدید  آنجایی که هر شغلی برای رسیدن به موفقیت، رموز مخصوص خودش را دارد و یک کارمند نمونه هم دارای خصوصیاتی است که او را از سایر کارمندان متمایز می‌کند، در این نوشته می‌خواهیم درباره‌ی راهکارهای تبدیل شدن به یک کارمند نمونه با شما صحبت کنیم

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار مطالعه کنید 
نیلوفر رضایی بازدید : 38 شنبه 30 شهریور 1398 نظرات (0)

در کسب و کار بارها بخاطر نداشتن بودجه، امکانات، مشکلات اقتصادی، نیروی انسانی و… نالیده‌ایم و دست از تلاش کردن و امید برداشته ایم. رقبای بزرگی را دیده‌ایم که با سهم بسیار زیاد از بازار، قدرت، زیرساخت و لابی در حال حرکت هستند و ما به دلیل نداشتن امکانات و مشکلات اقتصادی با خود بهانه تراشیده‌ایم که عوامل عدم موفقیت ما فقط بیرونیست و از درون مسئله‌ای گریبانگیر ما نیست و نخواهد بود. ما به جای یادگیری مسیرهای موفقیت بهانه تراشیده ­ایم.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار رادین مطالع کنید 
نیلوفر رضایی بازدید : 39 شنبه 30 شهریور 1398 نظرات (0)

راهکار ما برای پیشرفت و تغییر شرایط، فرار از مملکت و خروج از باتلاقیست که خودمان باعث آن شده‌ایم! کاری که آموخته‌ایم فرار کردن است، نه تلاش کردن و ساختن کشوری که همه بتوانیم به آن افتخار کنیم. از کشور زیباپسند و خوشحالی که با همه چیز جوک می‌سازد و علاقه زیادی به امتحان کردن رستوران‌های مختلف، دیدن پیج آرایش عروس، حراجی لباس‌های مختلف و… در روز را دارد، انتظار غول اقتصادی داشتن یک شوخی بسیار تلخ است.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار رادین مطالع کنید 
نیلوفر رضایی بازدید : 30 شنبه 30 شهریور 1398 نظرات (0)

دو شب پر هیجان فوتبالی را پشت سر گذاشتیم. در یک بازی لیورپول را دیدیم که در بازی رفت 3 گل دریافت کرده، و بهترین بازیکن خود محمد صلاح را در این بازی در اختیار ندارد؛ و حریفش تیمی است بارسلونا که یکی از بهترین بازیکن‌های حال حاضر دنیا مسی در آن حضور دارد. در بازی دیگر تاتنهام است که بازی رفت، در زمین خود با نتیجه 1 بر صفر باخته و در بازی برگشت، یکی از اصلی‌ترین مهره‌های خود هری کین را نداشته و تا نیمه اول با 2 گل از حریف خود آژاکس عقب است.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار رادین مطالع کنید 
نیلوفر رضایی بازدید : 30 شنبه 30 شهریور 1398 نظرات (0)

به نظر شما، عامل تمایز انسان‌های موفق و ناموفق در چیست.؟ داشتن پول.؟ تحصیلات.؟ داشتن امکانات.؟ به‌راستی اگر این عوامل در موفقیت و خوشبختی افراد نقش اصلی را دارند، پس چرا انسان‌هایی در اطراف خود می‌بینیم که با وجود دارایی و ثروت زیاد، باز هم خوشبخت نیستند؟ یا افرادی که علی‌رغم داشتن تحصیلات بالا، زندگی خانوادگی موفقی ندارند؟ یا برعکس؛ شاید کسانی را در اطراف خود دیده باشید که از دل فقر توانسته‌اند به ثروت زیاد دست یابند یا حتی افرادی که علی‌رغم نداشتن موقعیت اجتماعی بالا یا امکانات زیاد در دوران کودکی، اما در بزرگسالی همواره فردی خوشبخت، موفق و تاثیرگذار بوده‌اند.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار رادین مطالع کنید 
نیلوفر رضایی بازدید : 30 شنبه 30 شهریور 1398 نظرات (0)

وقتی می گوییم هر برند یک داستان، یعنی داستان سرایی برای برندها واجب است. چرا شما باید در ابتدای محتوای خودتان از داستان استفاده کنید؟ داستان ها میتوانند در جذب و نگهداشت مخاطب تاثیر به سزایی بگذارند.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار رادین مطالع کنید 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 1,172
  • بازدید کلی : 4,495